۱۰ ساعت قطعی برق هفتگی در واحد‌های صنعتی تهران/ برنامه دقیق قطعی‌ها را اعلام کنید


: 2661

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به میانگین قطعی برق ۱۰ ساعت در هفته در شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان تهران، گفت: درخواست ما ارائه برنامه‌ زمان‌بندی قطعی برق واحد‌های صنعتی از قبل و رعایت دقیق آن است.

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار در خصوص قطعی بر در بخش صنعت و تولید اظهار کرد: قطعی مکرر برق در چند روز اخیر خساراتی را بر بخش تولید و صنعت در استان تهران وارد آورده که فعلاً برآورد دقیق خسارات مشخص نشده است.

وی گفت: قطعی برق سبب آسیب به خطوط تولید، ماشین‌آلات و قطعات حساس و الکترونیکی واحد‌های تولیدی می‌شود و حتی برخی محصولات در داخل خطوط تولید همچون کوره‌های الکتریکی و کوره‌های ذوب مواد از بین‌ می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان کرد: ما از وزارت نیرو درخواست داریم که اولاً قطعی برق در شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی به حداقل امکان برسد و ترافیک بار را به منظور عدم آسیب تولید در محیط‌های مختلف پخش کنند.

پرنیان ضمن درخواست برای اطلاع‌رسانی و ارائه برنامه زمان‌بندی قبلی برای قطعی برق در واحد‌های تولیدی و صنعتی و رعایت دقیق آن، عنوان کرد: این مهم به مدیریت شرایط به تولیدکننده کمک می‌کند تا ان‌شاءالله از این پیک مصرف چند ماهه عبور کنیم.

وی تصریح کرد: میانگین قطعی برق در واحد‌های صنعتی استان تهران هفته‌ای دو روز و روزانه ۵ ساعت است.