شرکت زرسیم با تکیه بر اصل مشتری مداری، پویایی، بهبود مستمر سامانههای مدیریتی[1] و تعهد به رعایت الزامات قانونی و سایر الزامات, و تعهدات، با مشارکت کارکنان و همچنین فراهم آوری محل کار ایمن و بهداشتی تلاش مینماید، به این منظور که فرهنگ کیفیت در سازمان ساری و جاری گردد. بنابراین در راستای دستیابی به اهداف مذکور، مبانی خطمشی خود را اعلام میدارد:
1. افزایش شایستگی منابع انسانی از طریق آموزش و بهبود مستمر
2. طراحی و تولید محصول جدید و توسعه بازار فروش
3. بهبود کیفیت محصولات تولیدی
4. کاهش هزینهها و تغییر در موجودیهای تولیدی در جهت استفاده بهینه از منابع
5. حفاظت از محیطزیست شامل پیشگیری از آلودگی و استفاده از منابع پایدار
6. کاهش بیماری و جلوگیری از حوادث شغلی
7. حذف و کاهش مخاطرات بهمنظور پیشگیری از سوانح و بیماری و جنبههای زیستمحیطی
8. حفظ و بهبود سلامت بهداشت و ایمنی کارکنان
9. حفظ سوابق مطابق الزامات مشتری و قانونی و سازمانی
مدیرعامل
[1] ISO 9001:2015, IATF 16949:2016,ISO 14001:2015,ISO 45001:2018